torsdag, september 16

Irriterad!

Bli snart tokig på themobilestore asså!

Klickade hem ett skal därifrån för ett tag sen.
Fick hem det och det va sönder, mailade dom och skrev att det va sönder så jag skickade tillbaka skalet till dom igen.
Fick inget på flera veckor, då hade dom inte fått tillbaka skalet så vetti fan vad det fanns eller om dom hade kollat fel på ordernummeret.
Nu har dom skickat ett till och det är sönder när jag öppnar paketet.
Skriver till dom IGEN att det va sönder men nu räckte det med att jag tog ett kort på skadan och skickade in till dom.
NU förhoppningsvis så har dom skickat ett nytt men nu valde jag ett rosa istället, har redan ett rosa men det verkar som om det vita är urselt, går sönder hela tiden!
Ville ju ha ett vitt så jag kunde byta och ha lite olika färger men dessa är två helt olika skal till telefonen så få väl ta det.
Få se hur det ser ut när jag få det.

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!