onsdag, september 29

Hellu.

Nu är jag här :)
Tyvärr har jag varit hur trött som helst idag.
En helvetsnatt är bara förnamnet.
La Albin igår i vanlig tid, han somnade kanske inte direkt men till slut iaf.
Eftersom jag kokade av både arg och besvikelse redan på kvällen så satt jag uppe.. hade inte kunnat lägga mig ändå.
Vid tolv satt Emil och jag uppe och snackade en stund, allt är en berg-och-dalbarna just nu.
Somnade tillslut 01 inatt och halv två vakande Albin som ville ha mat men råga på det så somnade han inte om igen... han låg och sparkade och hade sig i flera timmar.
Låg och vaggade han, somnade med handen på hans säng flera gånger, bara 5 minutare då och då.
Gick upp och matade han igen runt 04, somnade inte då heller utan låg och sparkade hej vilt i sängen och joillrade som bara den.
Tillslut somnade jag en halv timme då Albin hade slutat att sparka men han vakande typ lika snabbt igen.
Runt 06 skrek han bara rakt ut, precis som han drömde om nåt.. kunde inte lugna ner han på nåt sätt.
Fick väcka Emil så han kunde hjälpa mig, inget gick då heller.. bara skrek.
Efter en halv timme orkade vi inte mer så testade med mat IGEN.. så mycke äter han ALDRIG på nätterna.
Han somnade som en stock i famnen när han åt, la han i sängen och han sov fortfarande MEN han sov bara 1,5 timme.
Så vid åtta va det ju bara att gå upp med han... hur glad som helst.
Emil sov ju så fick väcka han igen halv tolv så jag kunde få sova en stund.
Hade nog max sovit 1 timme eller två på hela natten.
Somnade i sängen efter jag hade väckt Emil och sov till 14.00... skööönt!

Hoppas bara detta är en period han är inne i nu.
Detta har börjat nu sen han fyllde 4 månader, alla andra 3 månader har nästan sovit hela natten, iaf till klockan 6 på morgon.

Skulle vara på föräldragrupen idag med klockan 9.30 imorse så hon ringde och frågade va jag var så fick säga som det va och det va inga problem alls.

Idag bli det sängen tidigt... bli idol (utröstningen) sen bädden.
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!