tisdag, september 21

Feber :(

Jag tro min lilla älskling har fått feber.
Han bara gnäller hela tiden och varm är han :(
Kan tänka mig att jag har smittat han av det jag har/hade, inget roligt alls.

Gav han en alvedon nyss och nu ligger och han sover.
Få se hur det verkar när han vaknar. :(
Få hoppas på det bästa helt enkelt.

Har plockat undan här hemma lite.
Lagt i en maskin tvätt, bli nog så hela dagen idag.. småplock.

Dammsuga måste jag göra det... jag fäller så otroligt mycke.
Fatta det inte, kan det bero på att hösten kommer eller nåt annat?
För det kom bara så där och just nu är mitt hår inte tjockt kan jag lova!

2 kommentarer:

  1. Man kan tappa håret pga olika saker, t.ex. amning, väderomslag och stress.

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!