torsdag, augusti 12

Usch..

Inte en kul dag verken för mig eller Albin.
Upp kl 06 imorse och matade Albin, han somnade tur som va om igen :)
Vaknade vid 09 och då va det bara att göra sig iordning för MVC.
Åkte till Nättraby och tog Albins 3 månaders sprutor :(
Usch... vad han skrek när dom tog den andra... nära jag fick en tår i ögat!
Hna lugnade ner sig snabbt iaf så man kunde trösta han... det va inget rolig skrik han gav till med.
Det värsta hittills tro ja!
Köpte lite Alvedon till han på vägen hem om han skulle få lite feber dom närmsta dagarna här eller om han är lite grining.

Inte råga på att det va usch för han!!
Utan för mig med, min förbannade MENS kom idag!!!
Ajajaj, vilken värk jag har inte konstigt att jag har känt mig konstigt dom närmsta dagarna.
Va nästan så jag blev orolig över att jág va gravid igen men lyllo mig så kom den :)
Glad är jag frö det ändå på samma sätt men ändå inte, men nu vet jag att allt är tillbaka som det ska med min kropp.
Mjölken är borta och mensen är tillbaka :)

Nu ligger och och Albin i soffan och kolla på tv, måste vila upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!