söndag, augusti 29

Svar!

Fick en kommentar innan hur gnälligt allt va i bloggen.
Denna stackare hade läst min blogg ett i fåtal gånger så med andra ord inte så många gånger.
Får man inte gnälla lite i sin egna blogg? behöver livet vara tråkigt för det?
Nee.. skulle inte tro det!
Jag har en underbar killen och son som jag älskar överallt annat, helt fantastiska vänner som alltid ställer upp när man behöver dom. 
Lite svartsjuka kanske det hänger i luften?!

Jag har aldrig påstått att jag är en bra bloggare eller skiver bra i bloggen.
Kanske vissa inlägg som upfattas som gnälliga men LÄS MELLAN RADERNA så tro jag du förstår.
Jag gör detta för nöje, nåt jag tycker om att göra.

Lägg ner till jäva bullshit och sköt dej själv istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!