söndag, augusti 15

Inte så mycket har hänt.

Idag.
Har haft en bebis som har varit gnällig hela dagen idag, han kan ju aldrig ligga själv och leka eller bara vara. MÅSTE hela tiden va med han, sitta i knät. Det är lite varmt för sånt nu, kokar ju har hemma.
Farmor Jeanette fick komma innan och ta Albin en stund så jag kunde äta och lite. Typiskt att han skulle vara snäll när farmor va här :)
Längtar tills vi ska till IKEA när pengarna kommer.
Då bli det babygym och massa annat till Albin så han kan ligga själv och leka.
Se om man köpa nya hyllor och lite med till sovrummet.
Kolla kläder med är ju ett måste :)

Snart kommer älsklingen hem så jag kan duscha och plocka lite här hemma.
Published with Blogger-droid v1.5.2

2 kommentarer:

  1. Inte för att hoppa på dig eller så...
    MEN snälla lär dig skilja på när det ska vara han eller honom när du skriver, när man läser din blogg uppfattar man dig bara som dum eftersom du inte kan skriva ordentligt och jag tror absolut inte att du är dum eller ointelligent.
    Väldigt söt son du har!!

    "MÅSTE hela tiden va med han" va med honom ska det vara ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi.. nej det är jag absolut inte!
    Det beror väl på hur man pratar och skiver, vad man kommer ifrån.
    Jag kan använda "honom" rätt men inte alltid man läser igenom inlägget man har skivit innan man publicera det.
    Har säkert gjort ett antal X fel i mina inlägg men det gör nog det flesta när dom skriver även dom stora bloggarna.
    Folk fattar vad jag skiver ändå och menar om det skulle några stavfel eller nåt.

    Tack för påminnelsen! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!