måndag, augusti 23

Gullig pojkvän :)

God morgon på er!
Sovit gott?
Det har inte jag kan jag säga, inatt har Albin varit helt omöjligt.
Vakande vid 3 och ville ha mat men han somnade inte om sen igen utan han låg och skrek och hade sig i sängen i över 2 timmar.
Vet inte vad det va med honom.
Han somnade till flera gånger men så fort han kom på sig själv så började det igen.
Men till slut runt sju tiden somnade han... men desvärre va att han vakande igen vid åtta. =/
Emil vakande och tog honom även om han ville ha sovmorgon och ska jobba idag så jag fick sova vidare till elva :)
*Thankz*

Nu har jag precis skurat golven och städat lite här hemma.
Låg en massa kräk på golven och annat. :S

Idag jag till prästen och planera dopet :)
Längtar verkligen dit!
Hela familjen samlad, både min och emils :P

På torsdag ska vi upp til IKEA om emils bil funkar.
(sönder igen)
Bli nog en vända till stan med i käälmar :)
Kul att spendera lite egentid med älsklingen för en gång skull, länge sen vi hitta på nåt.

Nu har nog golvet torkat så jag kan fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!