lördag, juli 10

Precis hem kommen..

Nästan iaf.
Emma har varit här hela dagen idag.
Legat på bryggorna och solat, dock va det för kallt i vattnet så inget bad blev det. =/
Trodde juh man kunde ta årets första dopp idag pga av varmen men så blev det inte.

Gick hem hit igen och gjorde oss iordning för Stars and stripes.
Jeanette va snäll och körde oss in, hade bokat ett bord vid halv 6 utifall att det skulle vara fullt men det va det juh inte så satte oss på uteserveringen istället.
Gaahh... vad varmt det va där, knppt så man kunde sitta där.. trodde vi skulle smälta bort i varmen.
Självklart va juh alla platser med skugga upptagna. :S
Åt fläskfile och potatisgratäng och en kall öl på det i solen. :)

Mamma hämtade oss i stan innan.
Hon hade juh passat Albin hela dagen så jag skulle få lite egentid, behövdes kan jag säga även om jag sakande min prins så mycke.
Tänkte på han hela tiden., det va t.o.m som jag sa till Emma, ett liten skrik hade inte gjort nåt. :)
Han få gärna skrika en hel dag om han vill bara jag har han hos mig.
Hade gått jättebra hemma hos mormor, han hade varit jättelugnt... inte skrikit nåt.
Hon hade fått igång han så han kunde göra nr2 igen, febertrmomern va nog inte så dum ändå som dom på sjukvårdsupplyusningen sa. han hade lagt ett rikigt lass men nu på kvällen hade det inte kommit så hoppas det kommer igång igen imorgon.
En helt underbara dag med min kära systeryster!

Har precis nattat min bebis så nu ska jag gå in och borsta gaddarna och gå och lägga mig. 
Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!