torsdag, juli 1

Min dag.

Har jag spenderat så som så.
Åkte in till BVC med Albin.
Läkarundersökning för han, allt gick kanon.
Ett perfekt barn sa dom :)
Nu väntar vi bara på remissen till Lund/Malmö ska komma.

Mamma och Emma va här hemma när vi kom hem och väntade.
Drog ner till doppet och käkade pizza i solen :)
Myspys.
Gick en lång med efter det med vagnen, sååå skönt ute i solen nu juh.

Emil åkte till jobbet nyss, ska lägga mig och vila en stund nu medans Albin sover.

Imorgon vill jag in till stan och handla bikini :)
Typiskt att min gamal va för liten nu... barnafödande.. hahah.

Har stor lust att sluta amma asså.
Det tär som fan på mina krafter, orkar ingenting längre känner jag.
Kanske inte sluta helt men ge han tutte morgon och kväll iaf.
Min trötthet går över till deprission istället och vill inte hamna i nästet igen.

5 kommentarer:

  1. Vet hur det är. Det tar på krafterna! Saga ammade konstant. varranan timme DYGNET runt tills hon var 6 månader ungefär, kändes som att jag inte hade ett liv. flaskan vägrade hon när hon var så liten, välling började hon inte ta förens hon var 9½ månad.

    SvaraRadera
  2. Är allt bra med den lille..eftersom ni ska till malmö/lund?

    SvaraRadera
  3. Det tar så fruktansvärt mycke.
    Vet hur det är.. albin äter med konstant, bara mat som gällr för han typ.
    Ammade du så läng? hur klarade du det?
    Tur att albin tar flskan iaf så man slipper kämpa med den.

    SvaraRadera
  4. Ja fast hon åt mat på dagarna så fick hon bröstet när hon skulle sova och på nätterna men sen kände jag inte för att jag orkade med det heller. Hon håller sig inte länge på det utan vaknade ofta och det blev jobbigt när jag började jobba. Nu vaknar hon bara en gång på natten och ska ha välling sen sover hon vidare till morgonen, SÅ SKÖNT :) haha.

    SvaraRadera
  5. Oki.. för jag testade en gång att ge han materstättning på kvällen och han slockande direkt och sov HELA natten efter det. Annars har jag fått gå upp nätterna och mata han säkert 2-3 gånger. Åh.. vad skönt :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!