tisdag, juli 20

Mat tajm :)

Blir en lasagne idag :)
Hur gott som helst ska det bli.

Idag ha det inte hänt nåt här hemma.
Kollat på tv och busat med min son, dom senaste dagarna här nu har han bara skrattat hela tiden.
Så fort man vakanr på morgonen och sticker ner huvudet i spjälsängen så ser han med hela ansiktet :)

Nu måste jag vänta ännu längre på min nya mobil :(
Ändrade mig här om dan... vill ha HTC desire istället.
Varför inte slå på stort med en gång! :P

Måste kolla lasagnen.
Tjing

2 kommentarer:

  1. Kunde du byta in den trots att du använt den? Det fick inte gör med vår mobil på elgiganten :(

    SvaraRadera
  2. pojkvännen en som jobbar där så han tog hem en som jah kunde testa wildfiren för det va den jag ville ha först.

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!