fredag, juli 30

Kvällen nu då.

Äntligen kan jag snart krypa ner i sängen med älsklingen som redan ligger och sussar så gott.
Visserligen ligger han på min del av sängen hela natten så jag få kanppt nån plats.
Vaknar man inatt av att man få en armbåge i huvudet eller nåt. :)

Precis nattat min bebis nu.
Han slockade så fort jag la han i sängen.
Tro nog att idag har han sovit typ HELA dan.
Varit vaken nån timme bara och gnällt men sen har det varit tyst på han.
Nästan sovit 3-4 timmar i sträck.
Imorse va jag så trött så när han började gnälla så la jag han jämte mig och mös en stund sen somnade han om igen.
Från 9-13 sov han då :)
Godingen!

Ligger och kollar på Hans och Hennes.
Den är nog slut snart sen ska jag sova.

NU KÖR DESSA JÄVLA MOPEDER HÄR UTE IGEN!!!
HOPPAS DOM KÖR OMKULL DOM JÄVLARNA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!