onsdag, juli 28

Jävla flugor!!!

Att dom inte kan dö ut eller nåt.
Får juh inte tag på fan skapet heller, den är på mig HELA tiden.
Så fort jag plockar upp flugsmäcken så försvinner den.
*galen*

Emil ligger och sover.
Albin va nog duktigt ÖVERTRÖTT innan.
Hnas ögon va helt röda, han somnade till hela tiden men vakande upp när han höll på att somna.
Han skrek, försökte lugna ner han så han kunde somna hos mig men icke.
Så vid nio ville jag inte att han skulle vara uppe längre och "lida" så gav han mat och han slockade bums.
Som sagt, han har varit vaken precis hela dan.
Skrattat, pratat och kollat på precis allt i stan idag.
Har juh nu mera sittdelen till vagnen till han så han ska se lite mer i sin omgivning och han bara ÄLSKAR det. Kan nog vara därför han är trött. Fatta inte hur en sån liten bara orka hålla ögonen öppna.
Men nu sover han tungt i sin säng och det ska mamma Johanna med göra snart.
Men först mina nattrutiner :)

God natt på er.
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!