söndag, juli 4

Dålig uppdatering.

Har haft fullt upp här hemma i två dagar nu.
En skrikig Albin. =/
Inga roliga dagar.

Vet inte rikigt vad det är med han.
Han är tyst när man är uppe och går med han men så fort vi lägger ner han så blörjar han gallskika, asså nästan så han inte få luft.
Tycker så synd om han.
Man vet ju inte heller hur man ska göra eller vad han vill, man gör allt man kan.
Tur som väl att Emil har varit hemma dessa dagarna annars hade jag gått upp i taket.

Han väger ju liiite mer nu om man säger så, så uppe och gå med han i flera timmar orkar man inte så fick låna en bärsele så länge av Linda så hoppas den funkar.

Har varit ute och gått idag... så härligt väder ute.
Har t.o.m haft bikini på mig :)

Ska åka och kolla på min vagn nu i veckan med, plus att det kommer en och kollar på min :)
Hoppas dom tar den, så jag kan köpa min andra.. vill bara bli av med denna nu.

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!