torsdag, juli 22

Ännu en dag har gått.

Och vad har hänt?
Ingenting.
Palla inte göra nåt nu om dagarna känns det som.
BEHÖVER SEMESTER! :)
Hahah.

Älsklingen va inte så hungrig idag så jag smög ner till doppet och köpte mig en kycklingsallad med vitlökssås. :)
Till efterätt en chokladboll!
Vad onyttig man är, som jag tänkte att man skulle gå ner sina kg nu och lite till.
Jag va nöjd när jag vägde under 60 och då mår jag som bäst.
Några kg kvar men det fixar vi med lite promenader och träning här hemma.
Ska nog sätta igång med Zumba och testa det, mer min grej och dansa än att stå och göra svettiga yoga övningar. Menar dansa är juh super kul så varför inte kombinera det med träning?!

Bebis sover efter ett rejält måltid nu, emil ligger och sover.
Jag själv kollar på tv och dricker cola :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!