tisdag, maj 18

Slitna.

Ja det är vad jag är nu kan jag säga.

Mamma åkte hem innan så tänkte passa på att vila en stund så börjar självklart Albin skrika här hemma hysteriskt. Pappa Emil försökte få han lugnt men gick inte.. så han fick väcka mig så han fick komma till mamma :)

Får mer besök snart.. kommer inte va social känner jag.
Mina ögon trillar i backen snart.
Promenaden med vagnen tog alla mina krafter.

På Torsdag ska vi upp till Jönköping och hälsa på släkten min.
Så lilla Albin få träffa sin gammelmormor.
Ska upp och fira min bror dotter som fyllde 1 år i lördag.
Va ju planerat att vi skulle upp i lördags men sen dök Albin upp så det blev ju inget :)

Hungrig är jag med... måste i mig nåt att äta sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!