söndag, maj 2

Humorgalan.

Älsklingen kom hem innan och käkade.
Kollade på en film undertiden, han gick iväg precis så bli hemma själv ikväll.

Ligger och kollar på humorgalan och äter chips och dricker läsk :) 
Aldrig fel! 

Emil satt och kliade på min mage innan, ville få igång bebben lite.. haha.
Och det fick vi kan jag säga... helvete, den verkade bli lite förbannad om man säger så.. :P 
Hhaah.. men det va så roligt, den höll på att sparka på sidorna på mig och verkade vara rikigt irriterad, precis som om vi väckte den. :) 
Den är nog fortfarande lite smått irriterat på mig för den håller på där inne fortfarande och bökar.
Börjar verkligne bli kul nu att klia på magen eller buffa lite för min få respons tillbaka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!