tisdag, maj 4

Hemma och helt seg i kroppen :(

Det är vad jag är idag.

Ställde klockan på halv tio imorse för att göra mig iordning för stan, men somnade om igen till tio.
Natalie ringde halv elva och undrade om jag va vaken, skulle ta bussen in vid tolv.
Gjorde mig klar och åkte in, mötte upp henne för hon hade sovit i stan inatt.
Tog en fika på Lennarts, kaffe och bakelse :)
Gick en sväng på stan och kollade läget. Natalie hittade en massa :P

Kom hem vid fem så käkade jag och slängde mig ner i soffan för att vila ryggen och bena.
Orkar ju ingenting längre :(
Denna graviditet börjar bli tung nu och vill gärna att bebben kommer ut snart!
Mina fötter börjar bli svulna, känner bara allmänt tjock och klumpig.
Magen är ivägen vad man än ska göra... emil få hjälpa mig med strumpor och skor när jag ska klä på mig.
Not funny :(

Va tvungen att tröst äta lite innan så gjorde en Milkshake innan med blåbär :)
Super god!

Har bara legat här i soffan sen jag kom och slappat och kollar på nån film.

Imorgon bli det barnmorskan igen.
Det näst sista mötet med hemme, skönt!
Ska bli så skönt att slippa åka dit sen, hoppas bara det är näst sista så det inte går över tiden så  man måste springa dit sen varje vecka. Få hoppas på det bästa helt enkelt.
Nu vill jag bara ha min unge i famnen så jag kan kela, längtar så enormt mycke nu!

Tro vi skulle skiva som en liten förlossningsplan imorgon som hon skulle anteckna i min jounal så dom på förlossningen kan läsa det sen. Kommer inte bli det lättaste att veta vad man vill ha för bedövning eller annat så få se hur det går. Bad Emil följa med så om det är nåt han han undrar över eller nåt så få hon anteckna det.
  
Nu få det bli en dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!