tisdag, maj 25

En underbar natt :)

Albin somnade igår kväll vid elva och sov ända till 04, då va det matdax och blöjbyte :)
Blev paff vill jag lova när jag kollade på klocka.
Vaknade igen vid åtta.
Såna här nätter tycker vi om.

Nu ligger han sova igen och passar på att få i mig frukost och kollar på Våra bästa år.
Har missat det nu ett par dagar.

Ringde försäkringskassan med om mina papper om föräldrapenningen.
Dom hade inte en uppgift på mig att jag va gravid eller nåt.
Dom sa att jag skulle skicka moderskapsintyget men på förlossningne sa dom att det skulle komma outomatiskt, ja jo... eller inte!
Dom på BB hade skickat in papper för sent med om Albin, så han fördelsedatum hade kommit dit nu.
Men vi fick dom iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!