tisdag, maj 25

En slocknade bebis.

Har jag jämte mig. :)
Vågar knappt röra mig så han inte ska vakna.

Har kollat runt på en ny bröstpump, dom är ju inte billiga.
Kanske skulle ropa upp en på Tradera kanske, den behöver ju faktiskt inte vara ny bara den funkar är jag nöjd.
Känner att jag måste pumpa ur mina bröst rikigt så det kan producera mera.
Känns som om mjölken ta slut skit snabbt och Albin bli lixom aldrig mätt. =/
Vill ha den där "feta" mjölken.

Testade mina handpump innan jag köpte på Apoteket men det kommer ju ta 100 år att pumpa med den, sitta där och dra fram och tillbaka så det kanske få bli en ny.

Fick mina papper idag med från skatteverket.
Så nu är Albin registrerad. :)
Ska bara fulla i han namn och skicka in papper.
Skönt att ha det avklarat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!