onsdag, maj 5

Barnmorskan.

Åkte dit imorse, hade en tid vid halv elva.

De mötet va inte långvarigt.
Mätte magen som låg på 32 nu (sf-mått)
Hjärslagen på bebben låg på 148.

Sen tog hon upp lite om "förlossningsplan" så antecknade lite allmänt bara.
Så svårt att säga just nu vad man vill ha för bedövning och vilken som just är bra för mig i mitt läge då, kanske inte ens bara hinner ta nån bedövning... det är ju skit olika.
Men hon skrev iaf att jag vill ha bekräftat under förlossningens lopp att barnet mår bra och om det går bra eller det är något jag ska tänka på.
Har lätt annars att ge upp och tycka att allt går för långsamt.
*Thats me*
Och att jag är öppen för bedövning och lite sånt.
Rädd för att spricka så man kan göra det möjligt att underlätta det.

Kom hem vid tolv sen började vi och städa här hemma när jag kom hem.
Dammsög och lite sånt iaf. :)

Nu sitter vi och kollar på väggstativ till tv i sovrummet så vi få upp den på väggen.
Kanske åker in och köper ett senare om vi hittar nåt bra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!