måndag, april 12

Vakna här hemma :)

Jag vaknar först i vanlig iordning.
Emil har legat och dragit sig i sängen fram till nu.

Hatar nätterna numerea!
Har nog sprungit på toa och kissat en så där 5 gånger inatt.
Bli man sur då eller.. så kan man inte somna om igen hur mycke man än försäker koppla bort detta kissandet.
Kan kanske bero på att bebisen ligger nu och trycker långt ner, den låg "fixad" sist hos BM (förra veckan) så springer mer på toa nu än vanligt! Lite sömn kan jag säga att jag har fått iaf men inte mycke!

Idag bli det stor städ här hemma... emil och jag fick en ryck här igår kväll runt halv 11 att du skulle moblera i vardagsrummet eller ja flytta lite saker och dona.. så efter det blev det rätt så dammigt och äckligt så det få bli att torka golen och lite idag. Flyttade in spjälsängne i sovrummet med, lyckligsvis fick den plats jämte min sida av sängen.... trodde inte den skulle få plats men Emil fick det lite trångt på sin sida men det gjorde inget :)
Så nu står den jämte mig, mysigt!

Ska se om vi kan ta städningen nu innan vi ska på möte med Försäkringskassan kl 15.00.
Tro det mötet tog ett tag sen få det bli lite handling efter det på Maxi.. behövs vill jag lova.

Så det är väl det som står på mitt schema idag.

Börja med städningen nu kanske så den kommer igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!