onsdag, april 28

Usch och fy!

Man har ju inte varit människa efter denna dagen. :(
Hoppas på att man kan gå och lägga sig snart så man bli normal igen.
Är inte rikigt van vid detta.

Höll på att somna innan vid åtta men eller jag somnade men fick resa mig upp ur soffan för att vakna till liv igen.

Snutt har inte kommit hem än, få hoppas han kommer snart så vi kan bädda i sängen och att jag ska få min massage... det har han lovat mig nu i 3 dagar men utan nåt resultat så få tjöta lite på han sen :) hhahha.

Imorgon bli det nog in till stan och fixa lite saker.
Nya gardiner till sovrummet.
Lampor, både i vard/sovrummet.
Väggfästet till tv så vi få upp den.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan igen och vila en stund till :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!