söndag, april 11

Sol :)

Underbart!
Skillnad mot vad det var igår.. svinakllt och regnigt!
*OGILLA*

Gårdagen va rolig.
Åkte till Emils pappa en sväng på kalas. blev bjudna på mat och tårta.
Potatisgratäng och kött :) 

Emil hade ju en massa spel på datorn som han la över till Hampus dator i födelsedagspresent, vi hittade tyvärr inget till han.. men det va ändå sånt han hade önskat sig så han la över 12 spel eller nåt till han. Så nu har väl han och göra ett tag.. :P 

Jag satt och pratade allmänt om förlossning med Helena (emils pappas sambo). 
Hon hade tydligen akupunktur när hon födde sina och det hjälpte henne, så det är ännu en bedövning jag har funderat på nu. Visst hjälper inte den så är det ju bara att ta testa nåt annat, för EDA passade inte henne.. den gav ingen effekt alls men det va som vi sa med.. alla är vi olika.
Helst vill jag slippa alla sputor, inte min starka sida!

Mådde inte alls bra när jag kom hem så orkade inte blogga.
Kallsvettades och ville bara spy, samtidgt som ryggen värkte så in i HELVETE!
Fick massa sammadragningar som jag aldrig haft förr... tänkte att NU är det på väg!
Rikigt otäckt va det.
Fick iaf gå in och spy och dricka vatten efter allt kvidande i soffan i 3 timmar, sen gick det över så jag kunde gå in och lägga mig i sängen och sova.

Har fått i mig en rostemacka och en kopp Te nu på morgon.
Ligger i soffan nu och kolla på Eva och Adam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!