söndag, april 11

Soffläge.

Vet.... borde vara ute i solen som jag sa innan men jag orkar lixom inte.
Fick räcka med en promenad innan.

Så tråkigt med på söndagarna för antingen ligger alla bakfulla eller så är det inte en ända affär öppen. :(

Städningne måste jag ta ett tag i här hemma, men det få nog bli imorgon efter eller innan mötet med försäkringskassan.
Skura golven och dammsuga är ett MÅSTE iaf, ser för jävligt ut här hemma nu och pallar inte leva så. Vill ha rento ch snyggt om mig.
Eftersom man är hemma hela dagarna så ser man denna skiten hela tiden.
Emil är ledig nu med fram till Fredag, vad han vet iaf så han få hjälpa mig lite. :)

Resten av dagen bli det bara soffläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!