torsdag, april 15

Nu så...

Har vi grejat och det här hemma så jag hinner bloggga lite :)

Som sagt åkte jag in till stan imorse med Natalie.
Skulle handla amningsbh och några bodys till den lille, behövde några fler kände jag.
Gick la mest och kollade på babykläder, till mig är det inget kul längre att handla kläder.

Hittade en klocka på Ur och penn som jag alltid har velat ha, en som va rea .t.o.m :)
*Me like*
Och en body och byxor till bebben.
En boby och två par byxor fick jag av Natalie :)

Gick ner till 3G innan vi åkte hem och åt en bakadpotatis... gottit!
Hade velat sitta ute egentligen men det blåste lite kallt.

Kom hem och alappnade av en stund i soffan, hade rätt så ont i ryggen och helt slut i hela kroppen.
Gjorde lite ärtsoppa till oss och kollade på en film, ligger fortfarande här i soffan med världens halsbränna... har inga tabletter kvar till det så försöka att lindra det med nåt annat.

Kände mig helt konstig i kroppen inatt/morse, eller ja hela dan egentligen.
Kallsvettas och illamående.
Så fort jag äter nåt vill jag bara gå och spy upp allt igen, känns som om bebben ta ALL plats i magen jut nu så få knappt ner nåt. =/
Hungrig är jag inte längre heller, få jag bara min frukostmacka och en kopp Te så är nöjd för dagen.

Tillbaka till Tv :)

2 kommentarer:

  1. Drick mjölk, för halsbrännan! Det kan ju vara så att du får det utav järntabletterna! Kram:)

    SvaraRadera
  2. Jo har svept et glas så få jag se om det hjälper :)
    Dessa järntabetterna gör mig galen på denna halsbränna!!!!
    kram :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!