söndag, april 25

Matlagning

Är vad som står på schemat nu.
Få se vad jag kan leta fram i frysen... visserligen är den rätt så tom förtillfälligt men nåt ska det nog finnas till mejja :)

Älsklingne stack till jobbet nu, ville verkligen inte att han skulle åka dit idag.
Ville ha han hemma vid min sida hela dan och bara ligga i soffan.

Tro jag börjar bli lite rädd inför detta med att jag ska vara hemma själv om allt skulle starta med förlossningen. Pratade med min kära mamma om det igår på tele och hon sa att jag absolut inte behöver vara rädd för det, då kommer hon som ett skott om emil jobbet.
Man bli ju lite nojjig när det snart är dax...

Detta illamåendet går aldrig över!
Hur fan kan man må illa konstant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!