tisdag, februari 23

Vilken natt.

Denna natt har inte varit rolig för mig.
Som sagt, jag har fått ögoninflammation PLUS mina andra sjukdommar jag har. Förkylning, ont i halsen, kan inte prata, täppt i näsan.. yeeh you name it!
Verkar som det är nåt som går runt nu, tycker alla verkar vara sjuka.

Fick gå upp ett antal gånger inatt och torka av mina ögon av allt gägg... kunde inte se när jag väl vakande.
Älsklingen har ringt vårdcentralen åt mig eftersom min röst inte verkar finnas. *söte*
Dom skulle ringa upp igen så få se om dom gör det.. man kanske få lite tips iaf om hur det kan försvinna.

Har legat i sängen hela morgonen nu och gör fortfarande.. bli nog att ligga här hela dan om jag inte bli piggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!