söndag, februari 21

SJUK!!!!

Igår kom Jeanette en sväng, hon svängde inom doppet och tog våra pizzor vi hade beställt. :) *mumma*
Kollade på två filmer, Zombiland och Sunes sommar. :P
Hon stack väl runt tolv sen gick vi och la oss... va super trötta!

Älsklingen äkte till jobbet nu så jag få nog ta hand om mig själv idag :(


En helvetets natt!
Har inte sovit en blund och sämre och sämre bli jag.
Hur jag än låg i natt så kunde jag inte somna, antingen rann näsan eller så kunde jag inte andas.
Svälja går ju absolut inte... för då gör det piss ONT!

Ligger här i sängen fortfarande och här ska jag ligga resten av dagen, se om man kan somna om sen en stund så man få lite sömn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!