onsdag, februari 17

Sjuk.

Idag känner jag mig tyvärr inte bättre.
Hela kroppen kämnns så där febrig, ont i halsen och huvudet värkar rätt så. :(
Kan inte svälja maten ens så ont gör det i halsen, tro mina mandlar har svullnat upp eller nåt.
Har fått i mig lite gröt nu iaf på morgonen, fick mosa den rikigt och blanda med mycke mjölk.

Har ont i mitt ena höftben? vet ingte varför... men det känns som om bebben har varit där och spakar liiite väl mycke dom senaste dagarna. 
När jag låg på sidan innan fick jag en rejäl kick PLUS att jag låg på den sidan och det va INTE skönt. 
Få se om den rätta sig till sen, känns som om det ligger vågrätt över hela magen från höft till höft. 

Älsklingen stack till jobbet nu och jobbar till 22 ikväll :( 
Hmm... undra vad som händer idag? bli nog att bara att vila mitt huvud och hals.  

1 kommentar:

  1. Kan du hålla dig från att sjunga när du lyssnar på musik? Jag är jättepinsam och ska mina och sjunga heela tiden! Men jag antar att det är bara så jag är :)
    hur är du när du lyssnar på musik?

    http://modins.blogg.se

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!