fredag, februari 19

Sen bloggning.

Det får ni tåla :)

Älsklingen väckte mig på sin allra första lediga dag på hela veckan. *me like*
Orkade inte gå upp så jag stannde kvar i sängen en stund till... sovit lite dåligt inatt.
Kunde inte prata i morse när jag vakande, fick bara fram en massa pip. Så fick a en halstablett så det skulle släppa lite och det gjorde det, lite iaf. Bli galen på detta nu, är det inte det ena så ska det vara det andra. 
Vill inte vara sjuk :( Känns som om förkylningen har sats sina spår nu med.
Har fått i mig en rostad bröd och varm Oboy nu på morgonen och det känns som om det är där för att stanna.. kanske kräkningarna är borta.


 Älsklingen stack till ombesiktningen precis sen skulle han till Hoby tro ja så jag bli själv hemma en stund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!