torsdag, februari 11

Så gott som hemma.

Hängde ju med mamma och handla igår som sagt och sen blev det att jag hängde med henne hem och åt en massa god mat.
Passade på att stanna där en natt för älsklingen började jobba vid 3 på natten och skulle sova tidigt så jag hade inte sätt han ändå på hela kvällen.
Mamam mös en massa med magne :D Hihi.

Kom precis hem nu, har tagit mig en varm och lång dusch. Va tvungen att mjuka upp min leder lite.
Igår kunde jag inte ens gå för det stramade som f*n nertill mina skinkor.
Pelade lixom inte nån roll vad jag gjorde så gick det aldrig över, men idag känns lite bättre... kanske man kan få lite sömn inatt.

Ska mig en tallrik musli nu och fil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!