lördag, februari 6

Lördag.

Händer idag då?
Skulle gått upp till doppet och käkar nu tänkte jag men då är Jeanette fortfarande sjuk! :(
Natalie jobbar så hon kan inte heller!
Älsklingen är och hämtar bilen sin så jag orkar inte vänta på han, svälter ihjäl här hemma, han ju säkert inte hemma förren om 2 timmar.
Jaja få la laga mig nåt gott här hemma om vi har nåt i frysen eller så man kan göra.
Det värsta är ju att jag inte riktigt vet vad jag är sugen på!

Har försökt få liv i bebben idag men knappt inger liv alls. :(
Älsklingen försökte när han kom hem med och buffa på magne och känns men det va nån ytterst liten men mer har jag inte känt idag. Sa det till han att om jag inte få igång nåt där inne tills imorgon eller på måndag så ringer jag in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!