söndag, februari 28

Kollat film.

Kom hem från Olearys för ett tag sen.
Åt en maträtt där inne som jag aldrig har testat innan och inte Jeanette heller så vi drog till med en sån :)
Alltid kul att test når nyt, trött på pizzan nu.

Svängde förbi Hemmakväll på vägen hem och köpte en massa godis.
Kom hem hit och satte på en skräckfilm :) Yaahh.. !
Den va slut precis så Jeantte åkte hem. hon va rätt så trött.. och jag med. Blev helt slö efter maten och allt.

Ligger i soffa nu och vilar min mage efter alla sammandragningar jag har fått. :(
Börjar göra lite ont nu och det trycker på ibland ner till. Känns hur konstigt som helst. Bara inget är på tok så jag är glad. Men det spelar ingen roll hur jag ligger eller nåt så gör det lika ont.
Har börjar få ont i mina revben nu med, ibland kan jag inte stå upp ens eller sitta för det trycker på som f*n =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!