lördag, februari 13

Kattjävel!!!!

Nu är jag lite smått trött på våra godingar här hemma!

Hoppade in i duschen innan, gick in i sovrummet för att kolla vad jag skulle ha på mig ikväll när vi ska ut och äta.
Visserligen låg alla kläderna på golvet, kände att det va blött på golven när jag började riva bland kläderna, då hade kattjävlen kissat på dom kläderna jag skulle ha ikväll!!!!
Så det fick bli att slänga in dom i tvättmaskinen på en gång och hoppas på att dom hinner bli färdiga och torra tills vi åker.

Man har ju inte såå mycke kläder nu heller när man börjar bli runt om magen.
Tänker inte absolut inte gå med en midje tröja nu eller jeans som inte går att knäppa. Så det ändå man kör med just nu är ju leggings och tunika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!