fredag, februari 12

Godis.. :)

Idag har det inte hänt mycke här hemma.
Älsklingen har jobbat och jag har varit hemma själv.

Har fortfarande mina stramingar i skinkorna och längs baklåren så har mest blivit stilla sittandes idag.
Vet inte om det hjälper så mycke eller om man ska försöka röra på sig lite men det går inte, tyvärr!
Det hjälper lite om man har en kudde eller nåt under knäna så bena kommer upp, detär typ det ändå som hjälper.

Tog mig ett varmt bad innan med skum det satt som en smäck vill jag lova :)
Hur skönt osm helst!

Va nere i Konsum innan och köpte en läsk, godis och mina älskade Risifrutti som jag inte kan leva utan nu :) 

Ligger och kolla på Lets dance och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi ska mysa :D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!