måndag, februari 22

God morgon.

Jaa.. ännu snöigare ute idag!

Inatt har det inte blivit mycke sömn. Varit uppe nog 7 gånger för denna förkylning. 
Började få ont i ena örat igår kväll med så det bara susade i det örat hela natten. :(
Visste inte hur jag skulle ligga tillslut. Va uppe och drack vatten, tog alvedon och försökte få bort det men det hjälpte inte. Fick iaf sova några timmar emellanåt.

Älsklingen och jag lågo ch mös i soffan igår till Wallander när han hade kommit hem. :)
Fick lite tröst samtidigt.

Behöver ett nässpray men eftsom jag fortfarande inte kan prata så få jag vänta på att älsklingen kommer hem senare så få han gå ner till Konsum, för dom kommer ju inte kunna höra ett ksit vad jag säger!

Vill bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!