tisdag, februari 16

God morgon.

Idag va man tvungen att gå upp tidigt.
Det skulle komma några killar hit och kolla på fläkten i köket, eller byta nåt filter.
Dom gick tydligen runt  hela området och gjorde det, så dom skulle komma allt mellan 8-16. 
Känn lite att ligga och sova när dom kommer så väckte älsklingen så vi käkade frukost. 
Tro dom skulle komma tillbaka om nån vecka och byta nåt mer så timern funkar.  

Ligger här i soffan nu och kolla på Mtv, är är helt borta i huvudet.
Fick faktiska ta tabletter igår så jag skulle kunna sova inatt men dom sitter nog fortfarnade i så måste se om jag kan sova bort dom en stund.

Idag jobbar snutt så det bli lugnt för mig här hemma, vet inte rikigt hur jag känner mig än. Måste se om jag kan ta det lite lugnt. Mår fortfarande lite konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!