tisdag, februari 9

God morgon.

Haft en helvetets natt igen, kunde dock inte somna igår när vi gick och la oss för mina skinkor stramade så in i... så låg och vred och vände på mig en stund innan jag hittade en skän ställning.
När jag väl hade gjort det så blev jag kissenödig och va tvungen att springa på toa, men tro nu det kom nåt?? NOT! Inte nog med så började bebben sparka och den va inga små sparkar...! Utan dom va rikigt hårda så då kundej ag inte sova för det. Försökte hitta yttligare en ställning när bebben inte sparkade, låg jag på magen sparkade den och då fick jag sammandragningar, låg jag på sidan så sparkade den ännu mer!
Klagar inte på att den är vid liv igen.. tycker det r hur mysigt osm helst men när den sparkar så pass långt ner så det nästan gör ont är det inte kul alls.
Lyckades somna till slut då och då...! Så några timmars sömn har jag fått inatt.


Älsklingen väckte mig i morse sen, sov stenhård. Katterna kom och jamade en i ansiktet och ville ha mysa så fick kela dom :) 
Han är ledig idag så vi ska dra in till babysproffsen nu och beställa våran barnvagn vi har kollar på :)
Kolla lite andra priser och så med! :P

Ska göra mig iordning nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!