måndag, februari 15

Awake.

Redan uppe?
Jaa.. gick och la mig vid 7 igår med älsklingen för han skulle jobba, låg i sovrummet och kollade på tv men han en stund men det gikc dock inte. 
Jag somnade dums! 
Emil blev lite förvånad.. hahah. Så vid åtta kröp jag ner i sängen. 

Igår som ni redna vet, va det alla hjärtans dag, dålig uppdatering. 
Åkte iväg och handlade med älsklngen, lagade inbakad fläskfile och potatis i ugnen. Va super gott! 
Kollade på District 9 till det och mös i soffan, sen blev det frukosallad för älsklingen som han hade valt och mitt fetto ville ha marängsviss. :)

Älsklingen skulle ju typ sova efter det så det va då jag somnade :D hahah.

Ligger i soffan och kolla på Vakna med the voice. Emil kommer hem från jobbet snart, då bli det frukost. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!