fredag, februari 12

Äntligen fredag!

Idag är det fredag... looove it!

Vakande runt tio imorse och kände att magen bara kurrade som bara den så fick gå upp och äta, kunde absolut inte somna om.
Så det fick bli frukost och Våra bästa år som vanligt på morgonen, ett MÅSTE! :)

På nätterna nu börjar jag sova oroligt, drömmer och är allmänt borta.
Inga roliga drömmar heller, de handlar det mesta om förlossningen och annat och bebben. :(

Idag händer det inte mycke.. älsklingen jobbar idag, han stack precis till jobbet.
Usch.. fick så dåligtsamvete innna för jag skrek till på han innan han åkte och nu hann jag inte säga förlåt.
Jag kan säga att jag har inte varit en ängel mot han denna tiden man har varit gravid. Bara gnäll och tjurighet på mig mot han. :(
Vissa dagar är helt underbara och andra vänder jag bara på en handflata!
Inte kul heller när man skriver ett sms till sin älsklingen och säger att man bara vill komma hem och att han ska krama om mig, att man bara vill gråta i hans famn sen skiver att han ska iväg på kvällen när man kommer hem.
Är det att ställa upp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!