söndag, januari 17

Nyvaken.

Precis stigit upp ur sängen nu, hur trött som helst idag! Förstå inte detta. =/

När jag låg i morse så funderar jag lite... eftersom jag har cellförändringar nu i min livmodertapp har läkaren skivut ut tabletter till mig som jag ska äta en hal vecka som ska göra cellförändringarna bättre. Då slog det mig att det va gyn som hade skrivit ut dom till mig och dom vet ej att jag är gravid! :( Har tagit mina tabletter nu ett par dagar och tänker sluta med dom direkt. Vem vet om dom kan skada barnet?
Först trodde jag ju att min läkare hos min BM hade skivit ut dom för det är hos henne jag ska göra cellprovet. Jag är skit närvös att det skulle ha hänt nåt med den lilla! :(
BM har ju givetvis inte öppet idag så få vänta tills imorgon.... fuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!