fredag, januari 1

Gott nytt år..:)

Jaa då va det ett nytt år! Gott nytt åt på er!
Liiite dålig uppdatering... sorry!

Åkte in till stan med mamma i Onsdags och det va meningen att jag skulle åka hem men Emil hämtade en kompis på kvällen så jag stannde hos mamma tills Nyårsafton.
Jag hade sån jävla foglossning så jag höll på att trilla av pinnen.. ville ju helst vara hemma då men E skulle ju ju ha han här :( inte sååå att han kan tänka på mig att jag har ont.. neee det funkar inte! Blev lite förbannad på han men stannade iaf hos mamma.

Åkte hem på Nyår.. mamma körde mig. Så vi fikade lite här hemma och visade E bebis kläderna jag köpte :) (Bilder kmmer). Satte upp våra hyllor menadans mamma va här.. hon hade med sig en skuvdragare så vi fick upp dom. Han åkte redan vid tre typ.. så både jag emil satt och somnade i soffan typ heka tiden. Båda va skit trötta... men vi skulle ju bort till jeanette under kvällen så vi få göra oss iordning för kvällen. Det blev tacopaj.. super gott! Satt och spelade lite spela och inväntade tolvslaget. Gick ut och kollade på alla fyverkerierna. Emil och jag åkte hem vid två tiden, höll på att somna hos Jeantte.

Nu är jag vaken, emil ligger fortfarande men ska väcka han nu.
Nova kissade på hans täcke inatt så han frös skit mycke inatt.. =/ stackarn!

Nu bli det frukost.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!