onsdag, december 9

Wow.

Äntligen fick jag igång vårat internet igen. Det är ju helt cp ibland. :(

Vakande för ett tag sen, sovt skit skönt inatt. Inte varit uppe nån gång :) Känns som om det där börjar försvinna nu.

Har äit frukosto ch det nu och städat i köket efter kalaset i lördags. Har ju inte haft nån vattenkran i köket så måste har inte kunnat ta bort allt och diska upp det mästa. Så nu är det rent dr iaf. :)

Idag häner inte för mycke hos mig, emil jobbar och ska väl bara ta hand om all tvätt och så. Katterna har ju fått för sig att dom ska kissa på golvet nu på sistonde så dom bli ute nu resten av deras liv. Inte på nätterna men dom ka lära sig att göra sina behöv ute, inte inne. =/ Lite tradigt att gå runt och torka kattpiss hela tiden.

Ring min psykläkare nu, har missat en tid när i November så ringde dom nu och skulle få en ny tid. Då ska dom dra ner på personalen så jag kommer inte att ha nån sån läkare sen efter december. Menar väl ska ta hand om min sjukskrivning om jag fortfarande är det i Januari? Bli ju lite orolig när dom säger så. Ska man inte prata med nån nu då? och vem ska skiva ut min anti depressiv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!