fredag, december 11

Vaken.

Nu så är man uppe, eller har varit det en timme eller så nu.

Tog med mig datorn och satte mig i köket och äter frulle. Tur kan ja sitta här så ser jag tv med :) Perfekt! Laptop, frulle och tv på morgon. :P

Igår kunde jag inte hålla ögonen öppna så hemskt länge så jag somna vid tio. Fick gå upp och ruska liv i mig men det funkade inte, så vid elva orkade jag inte mer och gick och la mig. Emil slutade ett igår så jag han kom hem så sent. Orkade inte sitta uppe och vänta på han.

Det är så roligt på nätterna om man ska upp och kissa och då följer katterna med än och sen går dom och lägger sig igen med mig när jag är färdig. Det är precis som om dom vet vad ska hända. Sååå sällakpssjuka. :)

Nehe släppa ut katterna och äta färdigt min frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!