torsdag, december 3

Tröttst.

Är jag nog nu. Kunde knappt sova hos mamma inattt, vaknade flera gånger av att jag låg och drömde. Tände lampan för jag skulle se om det gick över men så fort jag släckte den igen och blundade så började drömmen igen. Va så konstigt... va ju vaken men ändå inte. :(

Emil kommer nog hem sent idag, det va srul på jobbet tydligen. Så hinner nog gå och lägga mgi innan han kommer hem.

Imorgon bli det handla saker till smörgåstårtan och göra klart den tills lördag. Så det är vad jag ska pyssla med imån.. ska fakiskt bli rätt kul att göra en sån igen. Ganeringen bli väl på lördag morgon så allt är frächt och snyggt tills alla kommer :)

Nehe om man skulle tvätta av sig sminket och smörja in sig lite .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!