måndag, december 14

Tråkigt liv?

Hela min rytm i livet har blitvit helt annorlunda ändå från dagen då jag såg att det visade plus på grav testet. Jag kan ju säga att det bli inte mycke gjort i mitt liv nu, eller med andra ord jag kan inte göra sånt som jag gjorde innan och jag tro inte rikigt jag har kommit på det än att jag är gravid.
Känner mig helt förvirrad på dagarna speciellt på helgerna. Då hade man kunnat ta en impuls krog runda och en massa annat.. drick när man egentligen inte skulle.. när allt bara kommer just då. Sånt som man alltid har kunnat göra.
Visserligen är jag hur glad som helst för mig och älsklingen att vi ska ska ha barn men ibland inser jag inte allvaret i det. Är man verkligen beredd på att skaffa barn då? eller är det nåt med hormonerna och göra?

4 kommentarer:

  1. Ja kan oxå känna lite småpanik ibland... Shit liksom... nu e verkligen "ungdomslivet" slut. Men ja tror de flesta får den känslan... iallafall de som lever lite när dom är unga om du fattar vad jag menar :) kram

    SvaraRadera
  2. Du fixar det! Försök att hitta på lite på dagarna, då går tiden foratare:P.. Du är strakar än vad du tror

    SvaraRadera
  3. Ja men det är ju precis så jag känner, känns som om man aldrig skulle kunna ha roligt igen. =/ Visserligen är du äldre än vad jag är men jag tro vi ligger på samma plan ändå :P kram

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!