måndag, december 21

Sova snart kanske?

Gud så trött jag är idag :(

Jonna och Nettan va här en runda nyss och lämnade en blomma, post och en påse godid :)
Dom skull önska gd jul och kolla på lägenheten, dom har ju inte sätt den så dom va nyfikna. Pratade lite och så, alltid trevligt!

Imorgon vid tio ska vi till hoby och fixa älsklingens bil. Så imogon är den som ny igen.. skönt. Slipper jag sitta där och få ont i magen och brösten varje gång vi ska  åka nån stans. =/ hihih.

Pratade om dagen innan julafton med med hans pappa så vi ska dit och mysa till det. Bli väl mat och annat som vanligt. Kanske inte så gott att äta julmat två dagar i rad men det få la gå. :)

Måste köpa nåt till nytt i kläd väg innan julafton.... jag få panik!! Hittar inget. Gina tricot brukar alltid ha nåt men inte denna gången. :( Vill ha en klänning av nåt slag detta året om jag få på mig det men få se vad det bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!