söndag, december 6

Rengöring.

Nu under vintertid bli jag alltid så torr i ansiktet. Jag har alltid använt mig av blackhead scrub av Neutrogena men har märkt det nu när man har använt den ett tag att dom porer och finnar man får bli bara irriterade av scruben så det blev bara ännu värre.
Köpte en produkt av Loreal här om dan som jag inte ska använda med vatten utan med bomull och krämen, har nämligen hört att vatten torkar ut huden så ville testa nåt nytt.
hydra%20confort Sk3_8
Dessa produkter är för torr och känlig hud. Än så länge älskar jag dom. Man ser verkligen på bomulls tussen hur brun den bli, hur skiten man egentligen är efter en dag. Mina favoriter än så länge iaf. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!