söndag, december 27

Målat naglarna :)

Lite fin måste man ju vara om man är gravid :)

Har bäddat ner mig i soffan nu och kollar på film, Underbar och älskad av alla lite små rolig faktikt :)

Älsklingen ringde innan, vi ska åka och hämta ett Wii imorgon. Va lite skeptisk mot det först efter vi snart ska ha barn och jag lägger helst dom pengarna på bebben. Men snutt få väl som han vill :P
Inann dess ska vi in till stan och julhandla, eller jag rättade sagt.. se om man hittar nåt på rean. Sen bli det stor hndling så vi få in lite mat i kylen, börjar bli tomt där nu.

2 kommentarer:

  1. Hoho, Jag köpte mycket på rean igår eller mycket och mycket mest rosa iofs, kommer säkert visa sig vara en pojke i magen bara för det men köpte en jätte söt prinsess-kjol:)
    kolla på lindex. HM hade inte mycket rea:(

    Kram Jenii från FL!

    SvaraRadera
  2. Hej Jennii.. :)

    Joo jag va typ inne överallt och kollade.. :) Hittade en massa snyggt men när jag väl skulle köpa så tycker killen att det är för tidigt att köpa en massa kläder? Det är det väl inte! Bättre att köpa nu under rea dagarna.
    Hahah ja en massa rosa och sött va det.. men det är väl som du säger.. är det väl en pojke i magen iställer. :)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!