torsdag, december 24

Julafton.

Nu änligen är det julafton. Känns hur skönt som helst.
All stress och julklappar är färdiga. :)  Stressen är nog den faktorn jag hatar under julen. Man ska hinna så mycke på så kort tid. Vissa köper ju t.o.m julklappar i November.. visserligen är väl ddet bra men ändå är det lite mysigt att gå i december och fixa allt. :)

Igår som sagt va vi hos emil pappa och firade lill-julafton..va hur mysigt helst. Drack glögg och pratade, åt en jättego paj som Helena hade gjort. Efter det fikade vi och dom små fick dela ut julklapparna. Jag och emil fick några med.. vi hade nog med tyldligen varit snälla i år :) Fick skit fina filtar dåde jag och emil, pengar och lite annat smått. Tro dom öppnade sina julklappar för dom skulle iväg idag och stressa PLUS att dom små (emils småsyskon) få la mer julklappar :) Hade vekligen skit trevligt hela kvällen. En lyckad kväll med andra ord. :P

Idag julafton ska vi hem till mamma, ska vara där ett så vi få väl köra runt tolv. vill ju gärna ara där lite innan. :) Så där bli vi väl hela tvällen, äter och kolla på Kalle Anka. Få man se hur länge vi stannar. Kanske skulle bort till Jeanette på kvällen, men vet inte alls vad dom hade bestämt.

Sitter och äter frukost nu, emil ligger fortfarande och sover. Ha lite jag vill pyssla med innan vi åker.. tänkte jag skulle klippa mig lite.. luggen och lite. Såg en söt tjej igår som hade hel lugg och jag blev förälskad. Så tänkte se om man kunde göra nåt.. :)

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!